středa 21. března 2018

Jak na krásné vlasy

Jsme ženy, a každá z nás má, ať už sebemenší potřebu vypadat dobře. Každá máme vlasy jiné, jinou délku, kvalitu i barvu. Každá z nás také musí svým vlasům dopřát kvalitní péči která jim sedne přesně na míru. Když máte mastnější vlasy, tak asi logicky nepoužije šampón na suché vlasy. Já mám vlasy smíšené, u hlavy se mi rychle mastí ale konce mám dost vysušené, kdyby toho náhodou nebylo málo tak mám do toho všeho občasně lupy. Dnes se vám pokusím ukázat takovou alternativu kterou nic nezkazíte, ale také by to šlo lépe.

Značky:
Za moje nejoblíbenější značky šampónů mohu pokládat Lush, Yves Rocher a Bamboo. Z těch levnějších a dostupných by to byl určitě Cien.

WEB - Yves Rocher
WEB - Lush
Bamboo zakoupíte např.: Douglas, Notino atd.
Cien seženete zatím jen v Lidlu

Druhy:
Šampóny jsou různé. Pro tento typ doporučení aka ,, nic nezkazit " bych vám doporučila šampóny co nejsou směřovány přímo na mastící se nebo suché vlasy nýbrž spíše na šampóny se štítky objemové, pro lesk nebo podpoření růstu vlasů. Když dáte na vlasy šampón pro objem tak vám to nějak obzvlášť nerozhodí váš mood mastných nebo jiných vlasů.

Kondicionér:
Když už máme šampón tak je dobré si k tomu vybrat kondicionér. zase bych ho úplně nesměřovala na texturu vlasů ale spíše třeba na délku. existují druhy pro vlasy medium, short i long. Některé značky mají i ultra . Kondicionéry mám nejradši od značky Bio Bione. Kondicionér si můžete vybrat bez oplachový nebo vymyvatelný. Já osobně preferuji ten bez oplachový, ale je potřeba vyzkoušet oba a pak si sami říci co vám vyhovuje více.
long

Množství a Technika:
Hodně lidí to s šampónem zbytečně přehání a já jsem to dost dlouho dělala také. Toto používání ale právě vede k vytváření lupů. Když jsem to zjistila tak jsem hodně rychle množství ubrala. Ideální je mýt si vlasy na 2X. Po 1. si naneste jen menší množství zhruba o velikosti lískového oříšku. Jen jemně vmasírujte a hned opláchněte. Po 2. si naneste o něco více a co je důležité na obě ruce. Rukama si vlasy prohrabejte ( u kořínků). Až se budete dostávat do délky vlasů tak si je rozdělte na 2 prameny a přehoďte tak aby ležely směrem k hrudníku.Oběma rukama vezměte jeden z pramenů a začněte je o sebe třít jako metličku. To samé
udělejte s 2. pramenem. Vymyjeme tak aby tam ani malinké množství šampónu nezbylo a můžeme nanést kondicionér. pokud máte bez oplachoví tak si vlasy jednoduše vysušte a kondicionér naneste do délky vlasů. Pokud ho pak budete vymývat tak to je vlastně docela stejné akorát to pak znovu důkladně vymyjte.

Pokud jsi došel až sem tak máš suprově umytý vlasy. Doufám, že se ti článek líbil a budu se moc těšit příště.

LOOKs BY ANN

























0 komentářů:

Okomentovat