čtvrtek 21. září 2017

Filmy a seriáli ❤️

Ahojky,
jistě jste si všimli, že teplo už úplně není a hodně lidí v tyhle, řekla bych až studené dny nechce vytáhnout paty z domu. Já osobně chodím ven ráda ale večer si ráda zalezu do postele s mísou popkornu a podívám se na seriál nebo na super film. v tomhle článku ti dám pár typů budou tady 3 seriáli a asi tak 5 filmů to by ti na chvilku mohlo vystačit, ne ? pokusím se tu napsat z každého žánru něco, tak jdeme na to.
Začnu těmi seriáli a to konkrétně mím nejoblíbenějším jsem do něj ůplně zažraná a momentálně čekám na 3. sérii.
                                                             SHADOWHUNTERS

                            

Jde o seriál o démonech, upírech a hlavně Shdowhunters (lovci stínů). Je to seriál plný emocí romantiky ale zároveň zla a andělů. Vlastně hledají nástroje smrti a tak ,,trošku" se jim to komplykuje. doporučuji vydržet tak do 3 dílu ze začátku to není tak záživné ale pak se to pořádně rozbalí.  Já jsem si seriál zamilovala a věřím, že vy taky.

RIVERDALE
Tento seriál není asi pro lidi co mají rádi komedie a takovíto typ žánru. Jde vlastně o partu kamarádů co vyšetřují vraždu a docela se jim to daří momentálně také čekám. 2.série výjde 11.10. Nechybí tam romantika ale i veliké drama. Na Riverdalu jsem úplně závislá a celou sérii jsem dala fakt rychle.

GLEE
tento seriál je úplně jiný než ty předchozí. je o hudbě, orientacích, životních rozhodnutí nebo třeba podvodech. Je to plné radosti ale některé epizody jsou vážně smutné a dramatické. Seriál má celkem 6. sérií. Hraje tam můj oblíbený herec CORY MONTEIN ač už není mezi námi jeho role miluju. Seriál si myslím,že hodně ocení zpěváci.♪🎵♪🎵


!!! A jdeme na filmy !!!


NÁSLEDNÍCI (1,2)


Tento film jednoduše miluju. Příjde mi, že nápad na tento film je super nejde jenom o princeznu a prince ale je to pohádka která sice končí dobře, ale přesličky a kličky tam fakt nechybí. V Česku už máme 2 díly a podle konce 2. dílu to není konec.


LADÍME!

Řekla bych jako OMG!!!
Tenhle film naprosto miluju je strašně super jak z hlediska pěveckého výkonu tak i zpracování a vlastně celí to drama je boží. jde o partu holek co zpívají acapella verze písniček (Bardenské Bellas).
V hlavní roli je moje oblíbená herečka Anna Kendrick. Na začátku filmu se stane při jejich vystoupení malinký zádrhel co jim ale zabrání ve vystupování a tak vymyslí způsob jak vystupovat dál. Pojedou na stmelovací soustředění a pak rovnou na Mistrovství.

ZKUS MĚ ROZESMÁT

A máme tady komedii. Tuhle komedii já naprosto miluju, mohla bych se na ni koukat pořád a pořád a pořád a pokaždý se válím smíchy. A zase prostě můj oblíbený herec Adam Sandler kterého můžete znát z filmu MACHŘI ( taky super film). Jsou dvě rodiny a vlastně v obouch mají jen jednoho rodiče, a ty rodiče si domluví rande. Na první pohled si ale vážně nepadnou do oka, to ale ještě netuší,že spolu pojedou do Afriky. No a na zbytek se podívejte ve filmu.


PODFUKÁŘI 2



Miluju filmy u kterých je zvrat na konci a v těhle filmech  jak v 1 nebo 2 je na konci mega moc zvrat a je to film kdy opravdu nevíte kdy je to pravda a kdy ne. Mě osobně se více líbí 2 proto jí tady uvádím ale přeci jen 1 stojí taky za zmínku. Vlastně parta lidí co dokáží jedním ,,kouzlem" vyloupit banku se zapletou s člověkem co po nich bude chtít aby ukradli disk a oni budou souhlasit to ale neznamená, že nemají plán.

LEDOVÉ KRÁLOVSTVÍ




Už tady máme poslední film. Frozen jsem ze začátku fakt neměla ráda,ale moje malá sestřenka mně na to přivedla když jsme se na co zhruba měsíc koukaly každý večer zas a zas. myslím si, že Frozen všichni známe tak to nemusím nějak rozepisovat ale tenhle film já miluju a doporučuju.


Tak a to by bylo všechno já doufám, že teď UŽ NEBUDETE ZLOUFALE HLEDAT filmy ale stačilo vám si přešíst tento článek.


LOOKs BY ANN





















0 komentářů:

Okomentovat